passion 4 fashion

john malkovich

da sam dečak nosila bih technobohemian stvari. sigurno.

john malkovich ume lepo da složi boje i šare.

i strelac je baš kao i ja. (9.decembar 1953,-)

i voli lisabon u koji uskoro idem. tamo drži  lux fragile  club.

ako me neko pita ja naaajviše volim njegov film “čaj u sahari”.  dobra knjiga koju je napisao paul bowles. moj omiljeni reditelj bernardo bertolucci. pa, morocco i tangier… debra winger i malkovich… i šta je potrebno više?

technobohemian

tb

čaj u sahari

jm: ’where women are concerned, the rule is never to go out with anyone better dressed than you.”

jm

jm

watch?v=y25stK5ymlA

John Malkovich collection

Oglasi

Komentiraj

