feliz ano novo!

i evo nova godina je tu! otvaram je sa nadom da ću  biti bolja. vrednija. skladnija. organizovanija, a spontanija. da ću videti mnoga lepa mesta koja još ne videh, posetiti opet ona fascinantna koja sam već osetila. da će neki ljudi koji su mi dragi ozdraviti, sasvim ozdraviti…

ovo je i vreme popusta po radnjama. početka još jedne dijete… 🙂

u crvenoj vogue agendi zapisujem obećanja data sebi… pa, da vidimo na kraju godine koliko sam od reči!

modni početak sluti na dobro.

chloe je za kampanju proleće/leto 2014.  angažovao moju omiljenu  lou doillon. lou zrači šarmom nemarne elegancije, urođenog stila i jednostavnosti. štošta je nasledila od majke, jane birkin, ali definitivno je jasno da je ona svoja, jedinstvena. nije ni čudo što su je mnoge prestižne modne kuće i magazini angažovali.

ja sam ušla u 2014. u lisabonu. na praca do comercio sa pogledom na moćnu reku tejo. ako su odatle mogli vasco de gama i magelan u velike pohode prekookeanske, mogu i ja u svoje lične bitke.

photo by inez van lamsweerde & vinoodh matadin

IMG_7855

u lisabonu se moda diše pre svega na prelepoj, raskošnoj avenidi liberdade. ali, ne samo tu. na ponoćnom vatrometu pored mene je stajala devojka u  beloj, kratkoj bundi, plavoj uskoj haljini, sa crnom chanel tašnom i belim strakama. tako je dobro to ponela! naravno to ne može svako…

sa naših prostora dvoje kreatora grade sjajne karijere u portugalu, pa odatle i dalje: aleksandar protić i lidija kolovrat.

aleksandar protić (rođen 1973. u beogradu) je modni dizajn studirao u beogradu i antverpenu, od 1999. živi u lisabonu, nastupa na njihovom nedeljama mode, a 2006. se u velikom stilu pojavio i na beogradskoj.

aleksandar protić, 2009.

aleksandar protić u portugalu radi i kostime za pozorišne i baletske predstave.  prošle godine je, na primer,  za portugalski nacionalni balet radio kostime za balet “dance bailarina dance”.

lidija kolovrat je prvo studirala filmsku režiju u sarajevu, pa potom modni dizajn u zagrebu. u lisabonu je od 1990. spada u sam vrh portugalske modne scene. hrabar i nepredvidiv kreator.

lidija kolovrat, kolekcija proleće-leto 2014.

iz kataloga “lidija kolovrat 20 years in fashion”

SReĆna Nam SVIma NoVa!!!!

 

Oglasi

Komentiraj

Filed under Nekategorizirano

Komentiraj

