Guo Pei

za guo pei (郭培) kažu da je orijentalna coco chanel (iako ona lično više voli diora od chanel) i kineski odgovor na visoku modu.  njeni modeli podsećaju na bogatu kinesku istoriju pre kulturne revolucije. nedvosmisleno je inspirisana kineskom tradicijom. kada je počinjala moda u kini nije ni postojala. stvara strasno i sa nekom čudesnom lakoćom, kao dete koje se igra. njene haljine su raskošne i tajanstvene kao putevi svile u romanu alessandra bariccoa. kao zabranjeni grad. jedan je od prvih i najvećih kineskih modnih dizajnera. gledali smo njene modele na olimpijadi u pekingu. omiljeni dizajner joj je issey miyake. ceni rad svoje sunarodnice ma ke. kaže da, iako ono što radi se poklapa sa popularnom kulturom, ona nije deo popularne kulture. niti to želi. ova kreatorka je, pre svega, u potrazi za svojim individualnim izrazom. nije ultimativno fokusirana na osvajanje zapadnog tržišta i to je oslobađa u stvaranju.

“od olimpijskih igara 2008. godine shvatila sam koliko sam ponosna što sam kineskinja. svojom zadnjom kolekcijom želela sam da pokažem ovo osećanje. želela sam da pričam o svojoj zemlji, njenoj kulturi i ljudima”

rodila se 1967. godine, a izgleda tako mladoliko. i puna je energije. ono čime me je kupila je ovo što je rekla:

 ” ne bavim se odnosima sa javnošću. fokusirana sam na ljudske odnose. moj san je dа stvaram lepu odeću. biznis nije moj pokretač.”

“ja dizajniram priče. kreacije su moje reči. pričam priče kroz svaki komad odeće koji kreiram i to je moj pravi izraz.”

slavni model carmen dell’orefice (rođena 1931. godine!!!) nosi model  guo pei  iz njene kolekcije “arabian 1002th night“.

photo – lucy mcnally

pročitaj ovo:

http://www.newyorksocialdiary.com/across-the-nationacross-the-world/2013/shanghai-social-diary-7

Oglasi

Komentiraj

Filed under art, fashion

Komentiraj

