thuy

pita me drugarica zašto toliko volim daleki istok… ni sebi nisam pokušala to da objasnim. u mom pačvork sistemu vrednosti ljubav baš i nije objašnjiva kategorija. osećam to što ljubim, ne ulazeću na teren znanja. iskreno, mislim da znanje nije ni namenjeno mi. nam. komegod… ali, hajde da pokušam da objasnim. njoj. mojoj drugarici. volim svet istoka jer mi je odavde, iz mene, iz mog posmatračkog ugla to svet bliži skladu nego naš zapadnjački. bliži prihvatanju života, postojanja takvog kakvo postojanje jeste. sa manje pritisaka, buke, neprihvatanja…  i više blagosti i smirenosti. manje reči i više osmeha. možda je sve to samo moja iluzija, ali meni tako izgleda. sa sazrevanjem postajem veći poštavalac lepote nesavršenosti, tišine, vertikalne zrake sunca, zelenog, jutra, asimetrije, minimalizma, bistre vode… postojanja samog po sebi. sve manje me zanima i gde sam bila i kuda idem. prepuštam se. sadašnjem. i volim detinju zaigranost i začuđenost istočnjaka. više nego pretencioznu ozbiljnost i zabrinutost sa predumišljajem zapadnjaka. osim ako zapadnjaci nisu italijani… ili španci. sa siestama i fiestama.

u nizu nedelja mode širom planete bila je i nedelja mode u vijetnamu… i čistoća, bistrina, razigranost su me (o5) očarali. mene koja baš nisam zaluđena za kolorit. ali, ovo veselo, estetizovano. sveže. starinsko i novo. čedno, a lascivno šareno. i skroz sofisticirano.

vidi samo ovo: thuy design house – ” lung lieng ” collection:

thuydesignhouse.com

 

 

a ovo dole je thuy guyen – osnivač i kreativni direktor thuy design house… ona je po osnovnoj vokaciji slikarka (rođena u hanoju) koja se obrazovala u ukrajini. rođena je 1981. i ima četvoro dece. najviše voli svilu i brokat. a gore je čudesni vijetnamski brokat… kako to da ne poželim uz svoju kožu?

ellevn-decor-homes-thuynguyen-2

Oglasi

5 thoughts on “thuy

  1. Hi there 🙂

    I’m Ms.Thuy’s assistant.
    Even though I cannot understand all of this, but thanks to Google translate, I know you adore this collection from Thuy Design House.

    Ms.Thuy and the team really appreciate your love for our latest designs.

    Thanks again for the post 😀

    Sviđa mi se

      1. Every move of Thuy Design House is to spread the love of Eastern beauty and to prove how Modern and Traditional can be harmonised. We are glad that this collection encounters your love for both the beauty of the East and Fashion.

        Ms.Thuy sends her regards. If you ever visit Vietnam, please come to our store. In the mean time, don’t forget to follow Thuy Design House on Facebook: https://www.facebook.com/thuydesignhouse

        On instagram: http://instagram.com/thuydesignhouse/

        And if you are interested,
        Here are Ms.Thuy’s Designer and Artist instagram:
        https://instagram.com/thuynguyentdh/
        https://instagram.com/tia.thuynguyen

        I saw you on instagram too.
        Thanks again for the love.

        Liked by 1 person

Komentiraj

